Home » » «Δεν έχω μιλήσει με κανέναν για ΑΕΚ»

«Δεν έχω μιλήσει με κανέναν για ΑΕΚ»

Written By AEKTV on Πέμπτη 8 Μαΐου 2014 | 5:01:00 μ.μ.

Γνώστης του ενδιαφέροντος της ΑΕΚ για την απόκτηση του δήλωσε ο Ντάνκο Λάζοβιτς, αλλά τόνισε πως αυτό δεν έχει επισημοποιηθεί. «Είναι μεγάλη ομάδα με τίτλους κι επιτυχίες», ανέφερε ο Σέρβος επιθετικός Από τα δημοσιεύματα του σέρβικου Τύπου έμαθε ο Ντάνκο Λάζοβιτς ότι η ΑΕΚ θέλει να τον αποκτήσει, όπως ανέφερε μέσω συνέντευξης του.

Ο επιθετικός της Παρτιζάν τόνισε πως δεν έχει συζητήσει με κάποιον για το ενδεχόμενο να μεταγραφεί στους «κιτρινόμαυρους» και επισήμανε πως το συμβόλαιο του λήγει σε έναν χρόνο.

Επίσης, είπε σε συνέντευξη του στη «Live Sport» πως γνωρίζει κάποια πράγματα για την ιστορία της Ένωσης, τον Δημήτρη Μελισσανίδη, αλλά και πολλά, όπως είναι φυσικό, για τον Ντούσαν Μπάγεβιτς.

«Το ξέρω ότι η ΑΕΚ ενδιαφέρεται για μένα. Υπήρξαν δημοσιεύματα εδώ στη Σερβία που έκαναν σχετική αναφορά και τα διάβασα. Όμως δεν υπάρχει κάτι επίσημο. Εγώ προσωπικά δεν έχω μιλήσει με κανέναν. Δεν γνωρίζω αν η ΑΕΚ έχει κάνει πρόταση στην Παρτιζάν ή στον εκπρόσωπό μου. Έχω συμβόλαιο για έναν ακόμα χρόνο κι οφείλω πολλά σε αυτή την ομάδα. Πάνω από όλα όμως τη σέβομαι και τιμάω τη δέσμευσή μου», δήλωσε για το ενδιαφέρον της ΑΕΚ και σε ότι αφορά για την ιστορία της και τους ανθρώπους γύρω από αυτήν, ανέφερε:

«Ξέρω κάποια πράγματα για την ΑΕΚ. Είναι μεγάλη ομάδα, με τίτλους κι επιτυχίες στην Ελλάδα. Ξέρω επίσης ότι είναι ένα κλαμπ με μεγάλες φιλοδοξίες κι έναν πρόεδρο που είναι από τους πιο ισχυρούς άνδρες στη χώρα».

Για το μέλλον του και αν σκέφτεται ότι αυτό μπορεί να είναι εκτός Σερβίας: «Κατ' αρχάς θέλω να πω ότι είμαι πολύ περήφανος που φοράω τη φανέλα της Παρτιζάν. Έχω συμβόλαιο μέχρι το επόμενο καλοκαίρι και δεν σκέφτομαι αυτή τη στιγμή το μέλλον, αλλά μόνο το παρόν. Δεν λέω όχι στο να παίξω στο εξωτερικό. Φτάνει να υπάρχει κάτι με πολύ καλή προοπτική. Γι'αυτό και δεν μπορώ να πω για την Ελλάδα ή κάποια άλλη χώρα. Έπαιξα αρκετά χρόνια στην Ολλανδία και τη Ρωσία. Δεν σκέφτομαι μόνο το συμβόλαιο. Αν το έκανα αυτό θα είχα πάει στο MLS πριν από έξι μήνες, όταν μου είχε γίνει πρόταση. Πιστεύω όμως ότι έχω ακόμα να προσφέρω πράγματα».

Για τον Ντούσαν Μπάγεβιτς: «Πρόκειται για μία τεράστια προσωπικότητα. Έχει γράψει ιστορία τόσο ως ποδοσφαιριστής, όσο κι ως προπονητής σε πολλές ομάδες. Όλοι τον γνωρίζουν στη Σερβία κι όχι μόνο. Είναι άνθρωπος με κύρος και τη γνώμη του τη σέβονται όλοι».
Διάδωσέ το :

Δημοσίευση σχολίου