Home » » Οικονομόπουλος: «Το δημόσιο είναι αποφασισμένο να προχωρήσει»

Οικονομόπουλος: «Το δημόσιο είναι αποφασισμένο να προχωρήσει»

Written By AEKTV on Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014 | 3:46:00 μ.μ.

Σίγουρος πως το δημόσιο να προχωρήσει για την εκχώρηση των απαιτήσεων της ΠΑΕ ΑΕΚ από την υπόθεση Ψωμιάδη δήλωσε ο Χάρης Οικονομόπουλος στον NovaΣΠΟΡ FΜ 94.6.Στη διαπίστωση ότι το δημόσιο είναι αποφασισμένο να προχωρήσει τις διαδικασίες για την εκχώρηση των απαιτήσεων της ΠΑΕ ΑΕΚ από την υπόθεση Ψωμιάδη έφτασε ο Χάρης Οικονομόπουλος μετά τη συνάντηση που είχε σήμερα με τους εκπροσώπους του, με επικεφαλής τον γγ. Δημοσίων Εσόδων, Χάρη Θεοχάρη.

Αυτό επεσήμανε μετά το τέλος της συνάντησης αυτής με δηλώσεις του στο NovaΣΠΟΡ FM 94.6 ο γνωστός νομικός ο οποίος εκπροσωπεί την ΠΑΕ ΑΕΚ η οποία τελεί υπό διάλυση.

«Υπήρξε μια συνάντηση σήμερα. Μετά τη σημερινή συνάντηση βαίνει προς μπήκαν οι βάσεις. Κάλλιο αργά παρά ποτέ. Το δημόσιο είναι αποφασισμένο να προχωρήσει και δεν βλέπω τον λόγο για να μην ολοκληρωθεί το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί.

Η συζήτηση με τους εκπροσώπους της γγ Δημοσίων Εσόδων ήταν γόνιμη και απολύτως ειλικρινής. Εγώ θα συνεχίσω να προσφέρω κάθε νομική υπηρεσία και χωρίς αμοιβή», τόνισε ο κ.Οικονομόπουλος ο οποίος συνέχισε:

«Πείστηκαν ότι το δημόσιο έχει τη δυνατότητα να διεκδικήσει περιουσιακά στοιχεία και χρήματα και μάλιστα να τα εισπράξει. Δεν υπάρχει κανένας λόγος για να καθυστερήσει η διαδικασία. Το δημόσιο έχει όλα τα στοιχεία στα χέρια του».

Ο Χάρης Οικονομόπουλος συνέχισε:

«Η δική μου έννοια ήταν να βοηθήσω στην επίσπευση της εκκαθάρισης. Δεν μπορώ να γνωρίσω τι μπορεί να πάει στραβά. Εγώ θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να μην πάει τίποτα στραβά. Σκοπός μου είναι βοηθήσω στην ολοκλήρωση της εκκαθάρισης. Ο δεύτερος σκοπό μου είναι να ολοκληρωθεί τουλάχιστον η πρώτη δίκη κατά του Μάκη Ψωμιάδη. Η παράκληση μου ήταν να μην καταπέσει το άρθρο 44 και η ΑΕΚ να φέρει το βάρος της πτώχευσης», κατέληξε.

Σχετικά με τις σχέσεις του με τον Δημήτρη Μελισσανίδη σχολίασε:

« Οι σχέσεις μου είναι υποχρεωτικό να μείνουν σχέσεις συνεργασίας», ανέφερε και επανέλαβε...

«Εγώ δεν υποχώρησα ποτέ. Και δεν θα υποχωρήσω και ό,τι έχω πει θα γίνει. Ότι μπορώ να κάνω το έκανα και θα το κάνω για να προχωρήσει η ολοκλήρωση της εκχώρησης αυτής», κατέληξε.
Διάδωσέ το :

Δημοσίευση σχολίου