Home » » SOS για το ντέρμπι από παλαίμαχο: «Μετα το 60' η ΑΕΚ καταρρέει»

SOS για το ντέρμπι από παλαίμαχο: «Μετα το 60' η ΑΕΚ καταρρέει»

Written By AEKTV on Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017 | 1:13:00 μ.μ.

Τον κώδωνα του κινδύνου έκρουσε βετεράνος άσος της ΑΕΚ για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.
Ο Παύλος Παπαϊωάννου άνοιξε την καρδιά του και αναφέρθηκε στο παρελθόν, τις καταστάσεις που έχει ζήσει στη Φιλαδέλφεια, αλλά και το σημερινό ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.


-Για τον αγώνα με την Ρεάλ Μαδρίτης, που με δικό του γκολ επικράτησε η ΑΕΚ:
«Ο προπονητής μας έδειχνε βίντεο, δουλεύαμε σκληρά στις προπονήσεις. Στο παιχνίδι έπαιζα και αριστερά και δεξιά για να βγάζω σέντρες στον Εστερχάζι. Μια στιγμή πιέσαμε τον τερματοφύλακα τους, έκανε το λάθος και φτάνοντας η μπάλα στα πόδια μου έκανα μια σέντρα-σουτ για να βρω τον Εστερχάζι και τελικά κατέληξε η μπάλα στα δίχτυα. Όταν μπήκε το γκολ είδα στα μάτριξ του γηπέδου να έχουν τον Εστερχάζι ως σκόρερ, ωστόσο όταν επιστρέψαμε στον αγωνιστικό χώρο στο δεύτερο ημίχρονο είδα το όνομά μου στον πίνακα του σκορ. Ήταν σημαδιακό αυτό το γκολ. Κερδίσαμε μια ομάδα που είχε πολύ μεγάλα ονόματα εκείνη την εποχή, μια ομάδα που ήταν αήττητη και στο πρωτάθλημα και στα ευρωπαϊκά παιχνίδια, οπότε ήταν πολύ σημαντική αυτή η νίκη».
-Για τις αναμνήσεις που έχει από το πέρασμά του στην ΑΕΚ:
«Ήταν τα καλύτερα ποδοσφαιρικά χρόνια της ζωής μου, διότι τα 10 χρόνια δεν είναι και λίγα. Όταν πήγα ήμουν νεαρός, ανύπαντρος. Όταν έφυγα είχα φτάσει 33 ετών, παντρεμένος με δύο παιδιά, είχα κατακτήσει 3 πρωταθλήματα και 1 κύπελλο, 1 Λιγκ Καπ. Για μένα, τα χρόνια που ήμουν στην ΑΕΚ ήταν ότι καλύτερο μου έχει συμβεί στην καριέρα μου».
-Για την ομάδα της δεκαετίας του 90', που νοσταλγεί ο κόσμος:
«Η μεγαλύτερη δύναμη εκείνης της ομάδας είναι πως δεν είχε ανάγκη από ονόματα, επειδή όλοι ήμασταν φίλοι μεταξύ μας. Δεν υπήρχαν εχθρότητες, παίζαμε για την ομάδα. Κάθε Πέμπτη βγαίναμε μόνοι μας έξω, πληρώναμε τα τραπέζια από την τσέπη μας. Πηγαίναμε και τρώγαμε στην Κηφισιά και λέγαμε πως πρέπει να κερδίσουμε το τάδε παιχνίδι για πολλούς και διάφορους λόγους. Ήταν διαφορετικά τα πράγματα τότε, τα βλέπαμε όλα διαφορετικά με βάση το πως τα βλέπουν οι σύγχρονοι παίκτες. Εμείς ήμασταν μια παρέα, δεν πλήρωνε η ομάδα για τα γεύματα, όπως αντίστοιχα έκαναν ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός εκείνη την εποχή. Ο Μπάγεβιτς ήταν πολύ τυχερός γιατί είχε στα χέρια του μια ομάδα που ήταν οικογένεια».
-Για το σημερινό ντέρμπι μεταξύ της ΑΕΚ και του Ολυμπιακού:
«Η ΑΕΚ υστερεί στη φυσική κατάσταση, διότι μετά το 60' πολλοί παίκτες κουράζονται και η ομάδα δυσκολεύεται πάρα πολύ. Αν αντιμετωπίζει μια ομάδα που αμύνεται σωστά, η ΑΕΚ αρχίζει και δυσκολεύεται. Οι παίκτες έχουν μεγάλο κίνητρο να κερδίσουν τον Ολυμπιακό, μιας και είναι πρώτος στην βαθμολογία. Πολλοί παίκτες θέλουν να δείξουν τον καλύτερό τους εαυτό, όπως για παράδειγμα ο Αραούχο που θέλει να αποδείξει πως είναι ένας χρήσιμος παίκτης για το ντέρμπι. Ο Βάργκας την περσινή χρονιά πέτυχε 3 γκολ σε 3 ντέρμπι δηλώνοντας "παρών" και σίγουρα θα ήθελε να επαναλάβει και φέτος το ίδιο. Πιστεύω θα είναι ένα παιχνίδι, όπου η ΑΕΚ θα παρουσιαστεί πιο διαβασμένη, αφού πρόσφατα άλλαξε προπονητή. Η ομάδα τα πηγαίνει καλύτερα, παίζει πιο ελεύθερα. Οι παίκτες δεν νιώθουν το ίδιο άγχος και την πίεση που υπήρχαν με τους προηγούμενους προπονητές. Το να είναι οι παίκτες πιο χαλαροί και να ξεφεύγουν από αυτά είναι μεγάλο πλεονέκτημα για τα παιχνίδια που έρχονται, όπως αυτό το ντέρμπι».
-Για το πως ένιωθε ο ίδιος πριν αγωνιστεί σε ντέρμπι:
«Από την δική μου πλευρά, ενώ ο προπονητής δεν με υπολόγιζε ούτε για την αποστολή ξαφνικά μου είπαν οι συμπαίκτες μου ότι θα παίξω βασικός με τον Παναθηναϊκό. Εγώ δεν τους πίστευα, αλλά μου ανακοινώθηκε κι από τον προπονητή και τότε είπα μέσα μου: "Θα παίξω σε ένα ντέρμπι, οπότε θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό". Μπήκα στο παιχνίδι, εξουδετέρωσα τον Ρότσα που ήταν από τους καλύτερους παίκτες στον Παναθηναϊκό, ενώ έδωσα και ασίστ στον Χόκαν ισοφαρίζοντας σε 1-1 πριν το ημίχρονο. Στο δεύτερο ημίχρονο έδωσα κι άλλη ασίστ στον Χόκαν κάνοντας το 2-1, αλλά αποχώρησα τραυματίας μιας και είχα να αγωνιστώ 3 μήνες. Τελικώς, χάσαμε με 3-2 από τον Παναθηναϊκό. Εγώ δεν βλέπω αυτή τη φοβία που λένε όλοι πως υπάρχει πριν τα ντέρμπι. Υπάρχει ένας σεβασμός, αλλά ως εκεί. Από κει και πέρα, αν όλη τη βδομάδα έχεις κάνει την προπόνηση σου με τον καλύτερο τρόπο και έχεις ξεκουραστεί όπως πρέπει θα του βγουν όλα την Κυριακή».
-Για την φετινή ομάδα:
«Χωρίς να θέλω να αδικήσω κανένα παίκτη, αλλά το ρόστερ της ΑΕΚ δεν είναι ότι καλύτερο σε αυτό το πρωτάθλημα. Κατ' εμέ θέλαμε τουλάχιστον 5-6 παίκτες πρώτης γραμμής για να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα. Όταν δεν έχεις τέτοιους παίκτες και ζητάς το κάτι παραπάνω έχεις αυτά τα αποτελέσματα. Η ομάδα είχε ένα άσχημο ξεκίνημα και τώρα που τελειώνει σιγά-σιγά το πρωτάθλημα λίγα μπορούν να διορθωθούν. Η ομάδα όπως προείπα δεν έχει φυσική κατάσταση και πιστεύω πως αυτός είναι ο πρώτος και κύριος για την πορεία της στη σεζόν».
-Για τα συναισθήματά του όταν έπαιζε στη Φιλαδέλφεια:
«Αυτό που έχω να πω είναι ότι στην είσοδο της Δεκελείας το σκορ ήταν 1-0, στην Καππαδοκίας ήταν 2-0 και πάει λέγοντας (γέλια). Μιλούσα με οπαδούς και του ΠΑΟΚ και του Παναθηναϊκού και μου έλεγαν ότι έρχεται ο κόσμος γιατί έχουμε πολύ καλή ομάδα. Εγώ από την πλευρά μου όταν η ομάδα έχανε ένα παιχνίδι δεν έβγαινα στην γειτονιά μου και κρυβόμουν όσο μπορούσα. Για εκείνη την εποχή η Καππαδοκίας ήταν το κάτι άλλο. Πολλές ομάδες εκτός από τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό μας παρακαλούσαν για να μην τους βάλουμε πολλά γκολ!».
Διάδωσέ το :

Δημοσίευση σχολίου