Home » » Ζει το όνειρό του ο Τζανετόπουλος

Ζει το όνειρό του ο Τζανετόπουλος

Written By AEKTV on Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015 | 8:50:00 π.μ.

«Πετάει στα σύννεφα» ο Άνταμ Τζανετόπουλος μετά την παρθενική του κλήση στην Εθνική Ανδρών. «Δουλειά για να προσπαθήσω να καθιερωθώ», δήλωσε ο νεαρός αμυντικός της ΑΕΚ. Τιμή χαρακτήρισε την κλήση του στην Εθνική Ανδρών ο Άνταμ Τζανετόπουλος.
Ο τραυματισμός του Κυριάκου Παπαδόπουλου άνοιξε τον... δρόμο για τον νεαρό αμυντικό της ΑΕΚ, ο οποίος έκανε λόγο για όνειρο που πραγματοποιήθηκε κι έδειξε έτοιμος να καθιερωθεί με το εθνόσημο στο στήθος.

«Ήταν ξαφνική η κλήση μου, αλλά πρέπει να είσαι έτοιμος για να αντεπεξέλθεις. Ελπίζω να έλθουν κι άλλες τέτοιες στιγμές. Είμαι μεγάλη τιμή για εμένα και είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Η Εθνική Ανδρών είναι ένα όνειρο που πραγματοποιείται. Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Τσάνα για την εμπιστοσύνη του. Εγώ, από την πλευρά μου, θα συνεχίσω να δουλεύω και θα προσπαθήσω να καθιερωθώ», είπε στα πρώτα του λόγια ως διεθνής της Ανδρών ο «μικρός» που επιβραβεύεται για την τεράστια βελτίωση που δείχνει μέσω Ένωσης.

Διάδωσέ το :

Δημοσίευση σχολίου