Home » » Καταγγελία για ξυλοδαρμό από ΑΕΚτζήδες στη Νέα Φιλαδέλφεια!! (ΦΩΤΟ)

Καταγγελία για ξυλοδαρμό από ΑΕΚτζήδες στη Νέα Φιλαδέλφεια!! (ΦΩΤΟ)

Written By AEKTV on Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015 | 7:28:00 μ.μ.

Ο δημοσιογράφος Μανώλης Καμπούρης κατήγγειλε επίθεση από οπαδούς της ΑΕΚ κατά τη διάρκεια της τελετής της ρίψης του Σταυρού στη λίμνη του άλσους Νέας Φιλαδέλφειας.


Ο Μανώλης Καμπούρης, δημοσιογράφος στη Νέα Φιλαδέλφεια, δήλωσε στο «Κόκκινο»: «Εγώ δεν ακολούθησα επειδή είμαι γνωστό πρόσωπο και με έχουν απειλήσει στο παρελθόν γιατί δημοσιεύω τις απόψεις μου και τους ενοχλούν. Εγώ θεώρησα ότι τελείωσαν τα επεισόδια, αποφάσισα να φύγω από άλλη διαδρομή, μέσα από το Αλσος. Και στην έξοδο την ώρα που πήγα να βγω, αυτοί έμπαιναν μέσα στο Αλσος για να φύγουν, έχοντας χτυπήσει και τον διοικητή της αστυνομίας. Και με βρίσκουν μπροστά τους και κάποιος από αυτούς μου λέει: «Ρε π—η δεν έχεις σήμερα την κάμερα μαζί σου; Και αμέσως χίμηξαν πάνω μου, με χτυπούσαν 15 άτομα». 
Στη συνέχεια, τόνισε πως «Εμφανίζονται ως οπαδοί της ΑΕΚ, τους καλύπτει η Ορίτζιναλ, επομένως δεν έχω λόγο να πω εγώ ότι δεν είναι». Εκτός του Καμπούρη, φέρεται να τραυματίστηκε και στέλεχος της αστυνομίας, ενώ αμφότεροι πήγαν στο νοσοκομείο για εξετάσεις. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο και για δύο προσαγωγές.
Διάδωσέ το :

Δημοσίευση σχολίου