Home » » Στο χείλος του γκρεμού η ΑΕΚ

Στο χείλος του γκρεμού η ΑΕΚ

Written By AEKTV on Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014 | 9:36:00 μ.μ.

Με… διάλυση απειλείται το τμήμα χάντμπολ της ΑΕΚ, καθώς οι υποψήφιοι χρηματοδότες έκαναν πίσω. Δεν μπορούν να περιμένουν άλλο οι παίκτες. «Αν διαλυθεί η ομάδα σταματάω», δηλώνει ο Μπακαούκας. Η ΑΕΚ των δύο πρωταθλημάτων και των τριών Κυπέλλων την τελευταία πενταετία απειλείται με αφανισμό. Οι υποψήφιοι χρηματοδότες, που υπόσχονταν πως θα αποτελέσουν σανίδα σωτηρίας για το τμήμα χάντμπολ της «Ένωσης», αποφάσισαν να κάνουν πίσω αφήνοντας στο χείλος του γκρεμού την ομάδα που είναι ακέφαλη. Η επιτροπή των παικτών (Μπακαούκα, Τσαούση, Παπαδόπουλου και Καφφάτου) έχει κάνει κινήσεις για να βρει χορηγίες προκειμένου να μείνει όρθια η ομάδα, ωστόσο παρά τις προσπάθειές τους δεν αρκούν αυτές για να σωθεί η ΑΕΚ.

Η διοίκηση αδυνατεί να εγγυηθεί ένα αξιοπρεπές μπάτζετ, ειδικά από τη στιγμή που το τμήμα κουβαλά ποινή οκτώ αγωνιστικών και ένα τεράστιο πρόστιμο από τα επεισόδια της φετινής περιόδου, με αποτέλεσμα οι παίκτες της ομάδας να είναι έτοιμοι να αποχωρήσουν. Έκαναν υπομονή, αλλά δεν βλέπουν «φως» και οι ενδιαφερόμενες ομάδες, που τους έχουν κάνει προτάσεις, δεν μπορούν να περιμένουν. Το ίδιο ισχύει και για τον επί δέκα χρόνια προπονητή, Γιάννη Αρβανίτη.

«Εμένα με νοιάζει να σωθεί η ομάδα. Αν υπάρχει η ΑΕΚ, θα είμαι κι εγώ εκεί. Αν διαλυθεί η ΑΕΚ, σβήσω κι εγώ μαζί της. Δεν θέλω να πάω σε άλλη ομάδα. Είχα πει πως θα τελειώσω την καριέρα μου στην ΑΕΚ κι αυτό θα κάνω», δήλωσε ο Χριστόφορος Μπακαούκας στην «Ώρα των Σπορ».

Διάδωσέ το :

Δημοσίευση σχολίου